fullspeckad vecka

Helt galett va denna vecka verkligen susat förbi med MASSOR att göra!!!

I söndags målade jag om badrummet i lägenheten, som en del i uppfräschande inför försäljning.
Måndag, tisdag, onsdag jobb nummer ett samt extremt mycket fixerier på kvällstid.
Torsdag, Fredag, Lördag jobb nummer två. Och sen peta in en grillkväll med daniels vänner, en middag med d´s far och syster, en med min familj och en påskfest samt dessutom fraktande av flyttsaker till mina föräldrar och till daniels pappas förråd, och igår besök i förmodligen SAMTLIGA affärer i malmö som säljer trädgårdsmöbler, byggmaterial och dylikt.

PHU!!! jag blir helt matt.

På dagens lista var röjning av lägenhet, städning av kök samt början till ommålning av kök. Jag kom till röjning sen insåg jag att jag kommer inte hinna resten. Inte eftersom jag även måste skriva några ansökningar och hellst springa en runda. Träningen har jag dessvärre inte hunnit med alls på en hel vecka. FÖRFÄRLIGT!!!

Kommande vecka är redan fullspikad md jobb och en massa fixerier. Jag lääääängtar till den 16 maj!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0