Helgsemester med inspiration!!!

På fredag åker jag till Stockholm. Snortidigt på morgonen. Landar på bromma vid åtta-isch. Buss till Älvsjö och kan väl checka in på Stockholm Furniture Fair strax efter öppning.





Sen ska vi spatsera runt där och njuta! Och träffa Ernst den underbare!

Kl 10.00 är där ett seminarie i "Have you got this year’s colour trend Insight?" - Det måste vi ju veta.
Kl 12.00 talas det om inredning för hem "Home sweet home".
Kl 13.00 kommer han! Ernst Kirchsteiger berättar hur man får "Personlighet  i  inredningen".
kl 14.00 berättas det om "Stolens historia" om vi orkar med det...

Får nog skriva ut programmet och gå igenom det lite nogrannare. Och kameran måste laddas. Och anteckningsblocket packas ner. Och, och, och...

Och så får jag träffa mina fina ex klassisar Lina och Erika som står i Monter för OFFECT.



Sen när vi tröttnar åker vi in till stan för att sedan hänga med Babsan, Otto och Ruben ända till söndag förmiddag! Hinner kanske även med att möta upp med resten av skåne/Stockholmsligan. Wohoooo. Kulkulkul!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi längtar!!!

2011-02-09 @ 13:59:47
URL: http://anotetomyself.blogg.se/
Postat av: lilla A

jag med!!!

2011-02-10 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0