Löpträning vecka 4

Måndag:

PW 1 km
Löp 7 km
PW 1 km

(långa distansen)


Torsdag:

Löp 3 km (hann inte mer för jag kom iväg försent hemmifrån...)
BodyPump


Fredag:

Yoga
Löp 4 km


Åter igen smärta efter Yogan. Undrar när det kommer ge med sig. Hade egentligen tänkt ta veckans sista pass idag men det får nog vara. Får se om jag pallrar mig iväg imorgon och tränar en sväng. Annars får detta bli veckans achievements.
Nästa vecka är ju tanken att jag ska börja följa träningsprogrammet... Får se hur det går eftersom det beror mycket på dagsformen hur långt jag orkar springa. 4 km är helt ok. 7 var helt ok i måndags då jag var peppad till tusen.

Vet inte om det bara är känslan av att jag tränar eller om jag verkligen redan börjat märka resultat i form av att kroppen börjat shape:a om sig. I vilket fall är jag iallafall sjukt nöjd med att jag kommit igång och tränar regelbundet. Wohooooo!


Då slipper detta bli beach 2011:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0