Klädkittad

Precis när jag bestämt att jag inte skulle spendera en massa pengar utan spara spara spara, och sedan köpa ett par braiga löpskor så råkade D och jag gå in på stadium för att kolla sportbh (vilket jag också är i behov) men istället blev det ett extra set med träningskläder.

Paketpris: Tee, Löptights och Vindjacka 499:-. Material som andas framför allt på ryggen och i diverse veck ;)  Det tyckte jag var ett kap. Och eftersom jag bara har ett par löptights och ingen tvättmaskin så missar jag alltid att handtvätta upp de svettiga brallorna när det är dax. Dessutom var vindjacka nästa på listan efter löpskor. Nu flyttade jag bara fram den punkten lite eftersom det var en så sjukt bra deal.




(Dessutom fullkomligt älskar jag de uttänkta små funktionerna i riktiga träningskläder så som den lilla fickan med hål för ipodsladden. Sånt kan jag gå igång på.)

Nu måste jag bara inom H&M i veckan och köpa ytterligare en Sport bh/topp. 149:- och helt ok för min kropp. Sen är jag fan kittad för att börja utomhus löpning så fort det blir lite varmare och totalt ohalt :)


Nu är det bara de förbaskade löpskorna kvar. Men mina gamla får väl duga ett tag till. Hade jag vetat ett smack om skor kunde jag ju hållt utkik efter erbjudande, men jag vet inte vad jag ska kolla efter. Får väl gå in i lite olika sportaffärer och höra vad de har att säga om saken.


Åhhh nu är jag så springpeppad så det spritter i min kropp. Men jag MÅSTE låta kroppen vila idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0