Löpträning vecka 3

Tisdag:
0,5 km PW
4 km Löp
0,5 km PW
2 km Löp
0,5 km PW
1 km Löp
0,5 km PW

Total sträcka: 9km   Total Löpsträcka: 7km    Totaltid: ca 1h


Onsdag:
10 min CrossTrainer
ca 1 timme styrka


Torsdag:
BodyPump
3 km Löp


Fredag:
Yoga


Lördag:
4 km Löp
2 km PW




16 veckor kvar till Göteborgsvarvet.

Från och med vecka 5 har jag för intention att följa programmets vecka 1, och fortsätta försöka hålla det några veckor frammåt. Då lär jag vara tillräckligt tränad för att klara 5 km sammanhängande som den korta distansen (och om inte får man ju lägga in korta gångsektioner för att hämt kraft). Nu springer jag ca 3 km sammanhängande i den korta distansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0