New Begining

Jag kikade igenom bloggen för ett par dagar sedan och insåg att jag skrivit en hel massa dumheter. Dessutom hade den blivit mer till en börda än ett nöje. Så därför bestämde jag mig för att radera. Underbar känsla må jag tillägga. Att radera sitt förflutna. Bara såddär...

Så nu börjar jag om. Det är januari. 2011. Och jag fyller 32 år i år.



Hej. Jag heter Anna, och jag gillar petrolblått. Och Orange.
I helgen bestämde jag mig för att måla om lite. Gissa vilken färg det blev? Jag kan ge dig en ledtråd. Det var inte orange.
Något jag också älskar är min sambos pappas slagborr. Den och jag har haft många fina stunder. Och av en händelse är den petrolblå.



Jag tycker om saker. Fina saker. Onödiga saker. Användbara saker. Saker helt enkelt. Och jag tycker om när alla dessa saker har en bestämd plats.



Jag tycker om mat. Lite väl mycket ibland. Vilket har resulterat i att jag nyligen köpt gymkort. Maten och så naturligtvis den anledningen att jag ska springa halvmara i maj.


Nu får det vara nog. For now.












...och lite gott bakom tvn...





Kommentarer
Postat av: Marie

ÄNTLIGEN!!!

Inte en dag för tidigt - ha ha!



KRAM!

2011-01-18 @ 12:53:06
URL: http://anotetomyself.blogg.se/
Postat av: lillaA

Its just for you baby ;)

2011-01-18 @ 18:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0