program

Eftersom jag måste ha något att gå efter när jag lägger upp mina egna delmål inför halvmaran kikar jag lite på ett träningsprogram på funbeat.

Nu är ju jag mycket mer ovan löpare än de som träningsprogrammet riktar sig till, och min största intention är att enbart ta mig igenom loppet, inte att försöka nå målet 2 timmar. Men det är bra att ha något att kika på för att göra sitt eget system i träningen. Jag har ju inga som hellst förkunskaper i vad kroppen mår bra och inte så bra av under träning. Det enda jag vet är att jag blir maniska och kan lätt pressa mig så jag tar skada av det. Och man måste ju börja försiktigt säger alla :)

Så nu försöker jag nätplugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0