nålgång.

Bud lagt. Svar fått. Ena parten antog (skildsmässa) men den andra inte. Mäklaren föreslog att om vi höjer med 100´ så gick nog även part 2 med på det. Men vi höjde med 50´... Inväntar nästa reaktion. Jag går som på nåååålar!!!!!

För att byta till ett annat trevligt ämne så städade vi ur nästan hela köket igårkväll (tog sin lilla tid trots liten yta) för att stambytet skulle köra igång idag. Jag tog ett djupt andetag innan jag stack nyckeln i ytterdörren ikväll när jag kom hem från jobb, och förberedde mig mentalt på synen som skulle möta mig med betongdamm, stora hål från taket och allmänt kaos och byggarbetsplats. Men... så har de nog inte ens varit här idag. Suck. Dags för samma mentala förberedning imorgonkväll...


Ahhhh så mycket inre stress. Måste nog dricka vin ikväll igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0