upptäckter

Jag har upptäckt två bra saker denna veckan.
Det första var att jag gått ner i vikt. Det var inget jag strävade efter när jag började träna och äta hälsosammare. Anledningen till det var att bli nyttigare och att lära mig långdistanslöpning. Men nu blev det såhär. Så nu är jag tillbaks i min lägre vikt om man kan lita på mors våg, (har en viktpendling som varierar fram och tillbaks på en 5års period) på 49,5 kg. Jag går aldrig under 49 och aldrig över 54, vad jag än äter.
Nummer två är upptäckten att man kan klippa luggen med en trimmer. Helt fucking fab och den blir spikrak!!!! Underbart!!!

Nu ska jag trotsa den kvarblivna rinn-näsan och gå på yoga!
Yay!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0