hår

Jag ska till Sandra idag och fila på min frilla.
Saken är att jag (ombytlig som jag är) redan har tröttnat på mitt hår och är lite inne på att klippa det kort. Vet dock inte hur...
Eller så fegar jag ur och kör samma. Men jag har letat frillor i en veckas tid nu för inspiration.


Korta frisyrer är jävligt balla. Vad jag måste ha dock är lugg på grund av min höga panna. Sidobena gör att jag ser ut som jag kämpar med en combover. Och bakåtkammat gör att jag ser flintis ut. Och EN flintis i familjen kan ju räcka...
Annars fullkomligt älskar jag hår som september eller robyn. Men plattheten i mitt hår och de tunna skandinaviska hårstråna gör att volymen hade varit ett helvete att få till varje morgon.


omöjligt dröm hår...


Så, what to do???

Jag har samlat bildinspiration som jag kan dela med mig lite av:


Visserligen ingen kort frilla, men jag gillar luggen väldigt mycket...


Snygg, men min lugg måste växa till sig lite. Och kanske hade man retat ihjäl sig på det långa i ögonen...


Rakat hår härådär är något jag älskar, men jag vill inte se ut som en grabb...


Ombytlighet. Det gillas!!!


Jag tror jag helt enkelt får lita på duktiga Sandras omdömme och låta henne gå loss...
Hejsålong...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0