blocket-terror

Jag har sålt kolonin föresten. Det gick vägen. Till det underbart trevliga paret! Sista fixet med nycklar och överlämnanda nu i veckan, sen kan jag släppa det.

Men fasen va det finns mycket knäppa människor i detta landet. Folk är ju helt störda. Ringer vid alla tider, ställer de mest märkliga frågorna samt att jag fick ett "hotsms" av damen jag valde att inte sälja till, där hon skrev bland annat att hon hade rätt att köpa min koloni för hon ville faktiskt bjuda mer (efter att hon ringt runt till sina vänner och skrapat ihop pengar). Sen skrev hon lite "visdomsord" på vägen och försökte läxa upp mig i hur man ska behandla sin familj och sina medmänniskor. Psyyyyyyyyykkkoooooooo!!!! Det var ju en JÄVLA TUR att jag inte sålde till henne för jag kunde lukta trubbel!

Nä tack för mig blocket. Nästa gång kommer jag inte lämna ut mitt telefonnummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0