HUS!!!

Besiktning klar. Hus it is!!! 100%

Besiktningsmannen hittade naturligtvis tusen småfel och ett par lite större. Så är det ju med äldre hus. Men inga större överraskningar, det mesta hade vi redan snokat fram på egen hand. Är lite impad av mig själv att jag hängde besiktningsmannen i rumpan och var med på allt han berättade, om det så var krypgrundsrisker och uppbyggnad eller bakfall i badrummet eller självdrag av ventiler. Jag har gjort min läxa!

Vi har lite att göra men fasen va kul det ska bli!!!

Om drygt en månad bor vi på strandhem. Här:



Nu budar jag på trädgårdsmöbler och mattor för glatta livet.  Och måste nog ta inspirationstur till ikea snart!!! Happy happy!

Kommentarer
Postat av: anna ooo

jäääy fan vad kul! jag ska sitta i din trädgård jämt. äta upp din mat och vilja välja vad vi ska se på teve. så är det vettu när man köper hus. då fååår alla ens vänner utan hus störa hur mycket dom vill.

2011-04-13 @ 18:17:02
URL: http://anna-omg.blogspot.com/
Postat av: lilla A

oooooooh jag gillart!!!! :)

2011-04-13 @ 19:08:09
URL: http://lillaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Hipphipphurra! Jag tänker oxå komma!

2011-04-16 @ 22:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0