trädgårdsplaner...

Jag ääälskar att planera :)
Och jag ääälskar trädgårdar!

Ett råd jag fick av Maude på ting var att "bo in sig lite" innan man börjar med trädgården. Och det är nog ett bra råd. Då ser man hur man vill använda den och vad man saknar. Man måste ju lära känna sin tomt och veta hur morgonsol resp kvällssol beter sig, var naturliga sittplatser infaller, hur man vill insynsskydda för att känna sig privat etc. Sen kan man börja rita lite och flytta runt saker innan man tillslut är nöjd. Trädgårdar och växter är dyra saker att anlägga så man vill ju inte göra något förhastat.

Men jag har ändå inte kunnat låta bli att börja skissa lite redan nu. Måtten är ajko kajko, men kanske något i denna stilen...

Det är ju så kuuuuuuuuuuuuuuul!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Billen

Om vi får en trädgård större än en tennissko så tar vi hem dig för lite assistans.

2011-04-15 @ 13:09:26
Postat av: lilla A

Gör det! Aj lav it! ;)

2011-04-15 @ 13:33:07
URL: http://lillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0