Just to let you know...

Jag sprang göteborgsvarvet. På 2 timmar och 8 minuter om jag minns rätt. Och det ska göras igen nästa år är min plan.

Jag sålde min lägenhet. Snabbt och lätt. Fick utgångspris och blev av med den innan nästa månadsskifte. Så det var ganska soft.

Vi var på mallis. Det regnade typ hela veckan. Men daniel och jag smet och såg på ön med oturistiga ögon. Vackert!

Jag har beställt hundgård. Och farsan fixade hundhus. Väntar dock på leverans från den något trötte trelleborgaren. Blir nog bra när det är klart.

Hade några dagars semester. Var på ven i ösregn (men med trevligt sällskap), var i gränna i ösregn (och bakade polkagrisar så det stod härliga till. Nästa tandläkarbesök blir nog inte lika trevligt), var på kolmården (i uppehåll) och klappade vargar, bodde över på ålderdomshem i småland ( i ösregn) och var på loppis utanför ljungby. Dock ej i ösregn...

Började frilansa som dekoratör. That adds ut to 3 jobs. And all I ever wanted was one...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0