<3

Utan att skryta det minsta så kan jag nog påstå att min man är om inte DEN bästa så iallafall hårsmån från toppen. Inte bara är han otroligt snygg, sexig, omtänksam mot allt och alla och fantastiskt fantastiskt snäll, han (eller vi rättare sagt) har en tendens att hålla gnistan brinnande med vackra ord, överraskande gester och ibland chockartade överraskningar. Detta har vi lyckats med i snart tre år och jag ser ingen vits med att sluta med det. Att jobba allt vad man kan ifrån att förhållandet ska bli slentrian eller förutsägbart är nog bästa medicinen för att lyckan ska bibehållas.

Eller FUCK IT förresten. Jag skryter gärna om det!!!!!!! :)

Klart som korvspad att man ibland blir gnatig, gnabbig eller rejält ovänner. Men det handlar om hur man räddar det. Och Im sorry to say it, tror bannemej att jag ofta är orsaken till gnabbet. Men det tänker jag aldrig erkänna för honom ;)



Har fått så mycket underbart senaste veckan, och då har mannen befunnit sig i tanzania och zanzibar hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0