Demonutdrivning.

I måndags var jag trött som en traktor efter milen i söndags.
I tisdagskväll började jag känna mig konstig i halsen.
Igår morse vaknade jag med en skum känsla av sandpapper i halsen.
Idag vaknade jag upp med leonard cohens röst...

Jag vill vill vill gå på bodupump ikväll men vågar inte för halsen. Jag är sååååååå sjukt sugen på att träna. :( Får tyvärr vila idag med och hoppas på att det är bättre imorgon så jag kan yoga.

Men jag har varit på ett litet möte idag där jag fick betyget att jag kan vara väldigt stolt över mig själv för jag gjorde oerhört bra ifrån mig. Underbart att höra. Är så glad så glad!!! Så jag får leva på den sköna känslan idag och övertyga mig själv om att det är bäst att jag bara bäddar ner mig i soffan, kollar på dåliga såpor, dricker te, äta strepsils och försöker mota bort mr cohen från min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0