Löpträning vecka 2

Skulle springa veckans sista pass ikväll, men istället blev det självömkan, lyxpizza och horisontalläge i soffan hela dagen.

Det är inte ofta nu för tiden som jag festar skiten ur min kropp, men jag tror jag lyckades igår. Hade tjejmiddag här hemma och vinet flödade. Vaknade i morse fullt påklädd på soffan med lite kräksmak i munnen, yr som attan och med minneslucka över hur kvällen slutade. Lyckat...
Nu har hunden blivit hämtad och daniel kommer inte hem förren imorgon så jag är helt ensam. Jag saknar Daniel något så otroligt mycket att jag kan dö. Och han ska bara vara hemma i 2 veckor sen sticker han igen.

Onsdag: 10 min Crosstrainer. 5 km löp. 5 km PW. 10 min styrka.
Torsdag: 2 km PW (varav 1 km backe). 3 km löp. Helkropp Styrka.
Fredag: Yoga

Känns inte bra att missa ett löppass redan vecka 2.
Får ta igen det nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0