mat och smärta

Idag har jag försökt komma överens med mitt hår, varit på yoga och sen ätit min nya hemma-favvorätt som är orgasmiskt god.

Jag har redan träningsvärk av yogan. Igen. Och jag som ska springa imorgonbitti. Denna veckan MÅSTE jag göra det för jag misstänker att på söndag blir det inte gjort. Det smärtar på ställen jag tidigare trott jag hade tomrum...



Favvorätten kan jag dela me mig av. Väldigt enkel och sjukligt smaskig för mina smaklökar:

Pasta av valfri sort (jag brukar köra skruvar för de tycker jag är festliga)
En burk sojabönor (skölj dem för zeta varianten iallafall ligger i snuskgelé)
Findus pastasås i tetraförpackning "Tomat och Chili"
Och så rör man bara ner bönorna och såsen i den varma nykokta pastan.



Till detta käkar jag bladspenat, mozzarella skuren i tärningar och eventuellt lite oliver och kanske färskriven parmesan för ytterligare smak.



Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0