Värdefulla ögonblick.

Detta sitter jag och smuttar på just nu:




Min älskling har äntligen kommit hem från SA, men är bara hemma i ca 2 veckor sen sticker han igen.
Och det är så vi brukar fira hemkomst. Fantastiskt sätt att fira på if I may say so myself!!
Bubbel och dvd med hjärtats bungyjump i sydafrika. Tack för han inte sa något innan, tror han lärt sig att säger han det innan blir jag hysterisk. Säger han det efter blir jag bara liiiite arg, men är sen glad att han överlevde :)

Så det blev ingen träning idag heller. Men imon!


Jag är lite sugen på att dra till Stockholm Furniture Fair. Ska se om jag kan fixa biljett och om inte tågen blir för dyra. Jag är trött på Malmö och behöver ett kort miljöombyte.

Kommentarer
Postat av: Marie

Sängen står bäddad om du behöver logi :)

2011-01-25 @ 10:08:50
URL: http://anotetomyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0