Yoga

Idag var jag på Yoga. Det var ett tag sedan sist men det var jätteskönt. Och vingligt. Jag gick ganska flitigt på Friskis och svettis yoga för några år sedan, och för ca två år sedan gav jag mig in på bikram yoga. Det var en väldigt häftig upplevelse att yoga i 40 graders värme (och lite smått panikartat första gången). Hade gärna fortsatt, men min plånbok tillät det inte.

Så nu kör jag igång med 24seven yoga. För att åter försöka träna upp balans och smidighet.
Och på de´ säger jag Namaste.






Detta är för övrigt mina mål per vecka:

3 Löp-pass, varav ett längre och två lite kortare. (Detta måste öka på lite varje till varannan vecka.)
Minst 1 pass Styrka
1 pass Yoga

Kommentarer
Postat av: Marieq

Peppen är hörd.

Jag funderar på om jag ska börja stiga upp SVIN-tidigt (dvs runt 6) två dagar i veckan och springa innan Ruben går till jobbet.

Det är iofs mörkt då men va fan, det är det ju när han kommer hem med. Och springa med vagnen på de här iskakorna är bara att glömma...

Men nästa vecka, då jävlar ska jag igång, uppdaterar dig på hur det går :)

2011-01-21 @ 22:45:00
URL: http://anotetomyself.blogg.se/
Postat av: lilla A

Wohoooo. Bra Marie!!!

2011-01-22 @ 10:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0