Axel Andersson - en otrevlig typ.

Min högeraxel är en bråkig jäkel.
Ofta ofta vaknar jag på morgonen och har ont i den för jag sovit på den. Men nu sedan jag började träna så kan jag helt plötsligt få ont i den på kvällar eller när jag är trött eller bara när den känner för det. Sjukt störigt och jag vet inte vad jag ska göra åt det? Gå till läkaren, till en massör, till en naprapat? Om någon har förslag så tipsa gärna...

Som idag. När jag satt och raderade sjukt mycket gamla sms från min telefon. Då plötsligt tyckte den det var tråkigt och bestämde sig för att säga ifrån. Och det blev inte bättre efter löpträningen... Så nu ska jag smörja in den i tigerbalsam och hoppas att den blir på gott humör. Skit axel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0