Fishy weekend

Jag har på något sätt lyckats chocka min mage. Antingen är det den plötsligt ökade mängden mjölk jag käkat med min älskade gröt som orsakat tumultet. Eller så har jag ätit för mycket fibrer i och med all havregryn, knäckebröd och frukt jag satt i mig. Något har i alla fall gjort min fina lilla mage till en kanonkula.

Vi har även idag varit på vår andra husvisning. Jättefint renoverat 60-tals hus i Bunkeflostrand. Men ganska tråkigt då hela området ser mer eller mindre likadant ut. Som min käre svärfar uttryckte det: "Det gäller att ni är nyktra när ni kommer hem så ni inte går vilse." Så vi var rörande överens om att det var jättefint, men inte värt priset. Och dessutom inget för oss... Men Bunkeflo är ganska bra. Nära till stan, ligger precis vid vattnet, snabbt att köra ut till ringvägen och det finns dessutom direktbuss till mitt jobb. Kan det bli bättre?
Nytt försök på söndag och sedan på tisdag.

Men först ska jag ha myshelg med min fine kille. Dr fish spa imorgon med fiskar som ska käka på våra fötter sen god mat och kvalitetstid. Lördag bär det av till helsingborg för att fiska och ha det hygge med tre fina vänner. Mycket fiskar helt plötsligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0