hoppas hoppas

Drömhuset blev godkänt. Så imorgon läggs det bud. Och jag hoppas så innerligt så jag får en klump i magen.

Vi var på en "reserv visning"  i samma område idag, men det var inte så festligt. Huset utanpå och trädgården var bra. En del av renoveringarna var bra. Tex att det var öppet upp i taknocken så rummet med den öppna planlösningan blev väldigt rymligt samt att där var en extra yta i form av ett sovloft som man kan utnyttja som gömd förvaring. Där var även stora glaspartier med dörrar åt tre sidor så man kan öppna upp ordentligt sommartid. Men en hel del saker var väääldigt konstiga och obegripligt planerade. Bla fanns där 5 olika sorters golv på en yta av 80kvm. De infällda spotlightsen var enligt blotta ögat helt random utplacerade i krokiga led. (Vi hade en teori om att när man tände på kvällen så bildade det ett stjärntecken i taket) Luftvärmepumpen var placerad mitt på en vägg. Täljstenskaminen såg ut som en hög tegelstenar låg travade lite halvslarvigt och köket var felvänt. Dessutom verkade det vara en riktigt rörig en som bodde där, med skräp och konstiga saker i högar i alla hörn. Så no no.


Åhhh jag håller tummar och tår. Jag villvill!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hur går det!?

Jag håller ju på att sprängas av anspänning!

2011-03-30 @ 08:17:36
URL: http://anotetomyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0