fullspeckad vecka som vanligt...

Idag har vi varit och tittat på bil. Den var inte bra alls. Imorgon ska vi förhoppningsvis få reda på om vi kan kolla på en annan. Bil känns helt plötsligt som ett jättemåste när jag börjat jobba i trelle igen och vi rensar ut lägenheten för glatta livet och behöver köra till tippen samt införskaffa nya saker till huset. Bara såddär så klarar vi inget alls på cykel längre...

Lägenheten ja... vi har skrubbat kök i två dagar. Fy faaaan va äckligt det var. Snusk rann längst väggarna, och då var det inte alls länge sedan jag skrubbade köksluckorna senast. Nu var de täckta av borrdamm och cement och äcklerier. Men rent blev det. Sen slängde jag på ett nytt lager färg på väggara för att fräscha upp då jag skrubbat så hårt att färgen försvunnit på ett ställe hehe. Så om man bortser från golver (går fortfarande med skor inne pga äckligolv) så är lägenheten betydligt fräschare än för två dagar sedan. Nu ska jag bara få hit mäklaren också...

Träningen denna veckan var åter igen katastrofal. FATTAR inte var tiden tar vägen, och jag är helt slut om kvällarna. Snart dax för halvmara så jag måste ta mig i kragen igen och göra tid till löpning trots mycket behöver fixas. jaja, ska säkert gå bra det här med...

Jag önskar verkligen att dygnet hade haft lite fler timmar, jag hinner inte med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0