good times

Idag var en bra dag! Hela veckan var en bra vecka!

I tisdags slutfördes koloniaffären och jag tjänade mig en liten hacka. Mycket fint. Och jag är såååååå glad för de nya ägarna som redan är tokförälskade och superlyckliga!! All lycka till dem! Igår fick jag dessutom en liten påse lyxchoklad och en flaska vin av dem som tack för all hjälp. Underbara människor!

Idag hann jag med att jobba lite, ha möte med min mäklare angående lägenhetsförsäljningen, riva ut plastgolvet i lilla lägenhetsköket och med hjälp av min fina mor och hennes slipmaskiner slipa och snygga till det gamla plankgolvet. Imorgon blir det lackning som får stinka av sig och torka under helgen då vi befinner oss i danmark på minisemester.

Sist men inte minst hann D och jag med en snabb tripp till Trelle och köpte oss en söt liten grön Renault Clio. Den är helt underbar och går som ett skott den lilla ärtan!



The green hornet aka ärtan


Fasen va mina vuxenpoäng stiger till skyarna!
Bra skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0