lägenhetsfix.

Inför stundade försäljning har jag försökt piffa lilla lägenheten. Badrummet fräschade jag upp med lite ommålning. Även köket fick sig en omgång efter renskrubbningen förra helgen. Och igår gick jag loss och rev ut plastgolvet. Plankgolvet under var gammalt och ganska slitet med fantastiskt charmigt. Jag gjorde endast en ytslipning av det och ska lacka det två gånger för hållbarhetens skull (hann med en omgång idag, få köra nästa på söndag). Nu ser det en aning oldtime chabby chic ut, if I do say so myself. Väldigt härligt i kontrast till det vita samt till trähyllorna!

Lite smakprov med cp-dålig mobilkamera:



Mäklar-Anna på PeterLandgren var här igår och gav tips och råd för hur jag ska styla inför fotografering. Ska bli mycket spännande. Fotodag inbokad den 19, sen går det väl ganska kvickt innan lilla plutt-ettan kommer ut på hemnet. Kommer sakna den lilla borgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0