film-o-mania.

Eftersom killen är bortrest och hälsan är skranglig har jag hängt obegripligt mycket på hemmakväll i limhamn på sista tiden. De har btw sjukt trevlig personal, imponerande må jag säga! Första omgången drog jag av "En blomma i afrikas öken", Waris Diries berättelse om uppväxt i somalia till toppmodell. Efter det följde Svinalängorna. Ja vad ska man säga. Den var sorglig... Sist blev det "The Tourist". Sjukt bra, men Johnny Depp är ju med så jag hade inte väntat mig något annat...

Idag hämtades det hem lite wildcards. "Damernas Detektivbyrå", som visade sig vara två avsnitt ur någon serie om en detektivdam i botswana. Underhållning, ja. Bra, såddär. Sen klippte jag tre filmer ur twilight sagan. Har ju missat den hysterin och tror nog att jag kommer tycka de är crap, men vafan... Sist "Sweeny Todd". Johnny Depp, say no more...


Sjukdom till trots så are the wheels in motion. Tar mer om det en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ok - jag är verkligen sjukt nyfiken på vad det är som är i rullning...!?

2011-09-10 @ 20:26:54
URL: http://mariehk.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0