Back in black.

Då råkade det gå några månad igen sen jag skrev något senast. Jaja, så kan det gå...

Nu är det februari iallafall. Och snö. Jag trodde vi skulle slippa det men naj då. Och med snö kommer problem när man bor första året i hus. Vattnet i tvättstugan frös och värmekabel fick installeras. Nu är isproppen löst men tvättmaskinen funkar ändå inte. Har vi otur har den fryst sönder. Vilket innebär att vi då behöver inhandla ytterligare en tvättmaskin och att den då blir nummer tre sen vi flyttade in. Wohooo! Oh joy!

Inte mycket har hänt sen jag skrev sist. Jag har börjat komma in i mitt nya jobb. Det är kanske inte världens sexigaste jobb, men det var nog precis exakt vad jag behövde just nu. Jag lär mig planera, färdigställa, lägga upp min tid samt delegera. Och det är kreativt på ett helt annat sätt än jag är van vid. Jag måste ta bestämda guidelines och tolka dem så de passar mina butikers förutsättningar.

Vi var i prag. Vacker stad men ganska tråkig. Och myyyycket turister! Inte helt i min smak... Sen var vi på Gotland. Fantastisk ö, även på vintern. Efter det var vi i london och hälsade på nicki, tom, willie och lille mrT. De barnen är mina absolut favoriter! Och willies sätt att blanda svenskan och engelskan och sen inte riktigt vara med på vilket språk han pratar är så sjukt sött. Som när han efter ett långt samtal med daniel på engelska frågade honom "Do you speek english..?"
Sen var det jul, nyår och helt plötsligt 2012... Vad hände där?
Förra helgen var vi i Grekland, och närmare bestämt Aten. Underbart, underbart, underbart trots de ringa 7 plusgraderna :) Nästa helg blir det förmodligen stockholmstrakten och längdåknings träning för daniel inför vasaloppet. Good luck hun, säger jag bara, och sen lämnar jag det där... :)


2012 kommer bli ett bra år. Jag känner det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0