För många plus blir ett minus.

Ahhhhhhhhhhhhhh är sur nu.

Allt har gått så sjukt bra på sistone. Hus klart. Vi har fixat en massa med det och allt har funkat relativt smidigt. Jag la upp kolonin på blocket och fått ett stort gensvar. Har haft lite visningar och senast idag med ett urgulligt malmö par som var helt rätt och som jag beslöt mig för att jag vill sälja till. Känndes liksom bara sjukt bra! Ringde ordföranden i koloniföreningen för att meddela köpet bara för att få reda på att de haft styrelsemöte igår och beslutat att numer måsta man vara mantalsskriven i trelleborg för att få lov att överta någon av lotterna i föreningen.

Blir galen!!! JAG bor ju i malmö och det har aldrig varit ett problem. Och de har ju inte hunnit gå ut med någon information! Så nu skulle han överlägga med resten av styrelsen och förhoppningsvis får jag imorgon reda på hur de beslutar. Fan fan fan, Jag vill bara få detta klart och ur vägen nu. Känndes heller inte så kul att ringa det trevliga paret och informera om att vi får se imorgon hur det blir... Jag lovar att det kommer bli bajs. :(

Det tråkiga är ju också att det är typ ingen trelleborgare som visat intresse, så tänk om jag inte hittar någon ny köpare. Gick från superglad och lättad till skitnere med tårer på 5 minuter. Jag orkar inte med att detta strular och jag orkar inte med att behålla kolonin längre. Då måste jag ju börja om från noll och leta köpare.

Fattas nu bara att jag inte får sålt min lägenhet snabbt nog heller för då kan jag sitta här med tre "boenden"...

Kissåbajslovski!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0