inredningsdrömmar...

Även om vi ju fortfarande inte vet om vi kommer få något hus eller inte så har det ju ändå satt igång tankarna om hur vi vill ha det när vi väl flyttar...

Mina absoluta favoritstolar är Charles och Ray Eames Vitra stol med träben. Dessa kostar väl ungefär 3250:- per styck och vi hade ju ändå tänkt oss en åtta stycken vilket resulterar i en liten hacka för fattiga lilla mig.

TILLS jag ramlade över de här snarlika kopiorna från furniturebox. Finns både i svart och vitt och för den mycket mer tilltalande summan 1100:- per styck.


I senaste numret av sköna hem fick jag den helhetsbilden som jag längtat efter.




Bara att sätta igång och planera byggandet av matsalsbord då alltså. Jag hittade en variant som älskade Ernst gett sig på. Ska ta inspiration från den och klura vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0