Ur kul

Jag är ju som jag är och blir besatt av det jag tycker är kul/gott/intressant för stunden. Idag råkade jag komma över en reklamannons för prenumeration av tidningen "I Form" där man kunde testa ett par nummer av tidningen för en billig slant och dessutom få en löparklocka som bonus. Tidningen verkade vara lite kul, med träningstips, recept och guider för nyttig mat, dvs sånt jag behöver bli bättre på. Dessutom står sån klocka på min önskelista strax efter löparskor, men jag har tyckt att det varit en lite onödig utgift än på några månader (och hade hoppats på att få låna sambons).

Nu blev det som det blev och jag hoppade på en testprenumeration och kommer få en sån fin klocka på posten några veckor efter första numret anlänt. Sjukt kul!!! Och jag ser fram emot att lära mig lite mer om kosthållning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0