drömtolkning anyone?

Jag somnade en stund framför tvn nu i eftermiddag efter en händelserik dag på folketsparks loppis och sedan lunch med ett gäng av daniels vänner. Medan jag sov drömde jag en otroligt knepig dröm. I drömmen fick Daniel och jag plötsligt tre bebisar. Vet inte riktigt varför. Och jag tror inte jag var mamman, trots att jag kände någon slags känslomässigt band till dem. Pappan tror jag var en av Daniels bekanta (nämner varför sedan). Bebisarna var iallafall syskon.

De tre bebisarna kom samtidigt och var av tre olika storlekar. Den äldsta/största bebisen såg fullt normal ut. Fick därför sova i ett eget jättestort rum och försökte ständigt klättra ur sängen när jag gjorde tappra men sjukt ofrivilliga försök att natta den. Mellanbebisen och den lilla bebisen fick dela ett jättelitet rum. Mellanbebisen var ganska tyst, snäll och väluppfostrad och hade ett praktfullt brunt helskägg (det är här jag kunnat spåra fadern, iallafall till den) och den minsta lilleplutt bebisen som typ såg nyfödd ut var ful och lite äcklig och hade ett ansikte som en svedd fågel. Aldeles röd och bränd och med lite dassiga ljusgula fjädrar här och var. Den hade dessutom sparkdräkt på sig och var så ynklig så man kända att man måste hjälpa den.

Eftersom vi fick tre stycken bebisar på en gång som vi var måttligt intresserade av att ta hand om så ingick även Daniels äldsta syster Adrienne i dealen. Hon kom med lite som en nanny, men det var vi som hade ansvar. Men var hon hade sina egna barn hade vi ingen aning om.

Märkligt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahahaha!! Sjukt!

2011-04-16 @ 22:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0