Husdoktor och omklädningsrum

När jag var i Berlin för några månader sedan bodde jag på ett hotell som hette Die Fabrik. I vårt rum stod något så underbart vackert så jag fick piggar på kroppen. Nämligen denna:





Min något märkliga upphetsning över industrier, fabriker, omklädningsrum och storkök, gärna i krigstids/40-50tals tappning, kan väl anas något otippad.
Så döm om min förtjusning när jag nyligen bläddrade igenom en produktkatalog och upptäckte denna ljuvliga produkt som sticker in från vänster:






Det är när jag ser saker som dessa som jag vet att det är ju detta jag ska göra. Ha en butik och sälja saker som jag älskar. Tex saker just ifrån housedoctor.


En dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0