Underbara känsla.

Sjukt gött det är att ha kommit igång med löpträningen. Och jag blir så lycklig när jag når mina delmål, även om det kanske inte låter så mycket. Men för mig är det stort!

Idag värmde jag upp 10 min på crosstrainern för löpbanden var alla upptagna. Och jag ville inte träna ute ibland pojkarna. Pojkar har baciller.
Så fort det blev ledigt sprang jag 5km (målet för dagen) och dessutom PW ytterligare 5km. Så i teorin färdades jag en mil. På totalt ca 1 timme och 15 minuter.
Inte nog där. Då var jag på topp. Så då styrketränade jag lite armar, axlar, rygg och lår, mest för att lära känna maskinerna. Jag har varit rädd för gym och deras monstruösa maskiner i hela mitt liv, och därför tidigare endast tränat i gruppträning. Fast nu var det ju några år sedan...

Misstänker att mina vader kommer suga imorgon, trots tons of stretching. Men jag känner mig euforisk.

Yoga inplanerad på fredag, om jag lyckas boka i tid... Och sen måste jag hellst klämma in två löp pass till i veckan om jag ska vara on track.


Åhhhhh jag hoppas jag kommer ur sängen imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad duktig du är!!

2011-01-21 @ 10:20:40
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0